אודות

מי אני:

שלום, אני מיטל שרים,
במקצועי אני מאמנת לשינוי הרגלי אכילה ואורח חיים בריא בשילוב נטורופתיה ומאמנת כושר המתמחה בהרזיה, תזונת ספורט וסיוע לאנשים לנהל אורח חיים בריא.

הנני בעלת ניסיון מקצועי רב של כ- 15  שנה הכולל עבודה מול רופאים, חדרי כושר, ספורטאים ואנשים אשר עברו פציעות ספורט.

כמו כן, אני מרצה ומנחה בנושא ייעוץ לתזונה נכונה ושינוי הרגלי אכילה בחברות וארגונים גדולים.

דיאטה אחרי לידהאני מומחית להרזיה בריאה, פיתחתי שיטה בה מרזים במסת השומן ולא בשריר, מעלים את מסת השריר ומזרזים את קצב חילוף החומרים.

מסת שריר גבוהה= קצב חילוף חומרים מהיר= הרזיה בריאה ומהירה בה הגוף מאוזן וטוב לו לא עולה בחזרה.

אין יותר טוב מדוגמא אישית ולכן אתן דוגמא על עצמי:

בכל הריון שלי עליתי 25 ק"ג וירדתי אותם בחזרה .
 בגלל ההורמונים שהופרשו בהריון חילוף החומרים שלי נעשה איטי יותר ממה שהיה לפני ההריון ולא היה לי קל לרזות. בניתי לעצמי  תפריט שזירז את קצב חילוף החומרים שלי והחזיר אותו למוטב. התפריט היה עתיר קלוריות ומשביע כי לפי ההיכרות שלי עם עצמי אם הייתי מרגישה רעב לא הייתי מחזיקה מעמד יותר משבוע. אני לא סופרת קלוריות בדיוק בגלל זה. כשאוכלים מעט קלוריות הגוף נחלש ונכנס למצב הרעבה שגורם לפירוק שריר ונוזלים ותוך כדי מחליש את קצב חילוף החומרים. צריך לאכול ולשבוע כדי לזרז את קצב חילוף החומרים, אז אני בעד לאכול. אצלי אוכלים, שבעים ומרזים.

איך הגעתי ללימודי תזונה?

הגעתי לתחום התזונה עקב פציעות ספורט, בתור מאמנת כושר אימנתי והתאמנתי המון עד שהגוף קרס והגיע למצב של עומס יתר מעודף אימונים. לא יכולתי להתאמן והייתי מרותקת למיטה.

היו לי כאבים מפושטים בכל הגוף ובמיוחד סבלתי רבות מכאבים חזקים בברך שמנעו ממני ללכת לחדר כושר או לרוץ. ניסיתי דרכי טיפול שונות להקלה על הכאבים וביניהן שימוש במשחות שונות, מגוון רחב של משככי כאבים, דיקור ועוד, אולם לא חל שיפור במצבי
לבסוף, האבחנה הייתה חד משמעית: הניתוח בברך אינו נמנע. מאחר ואני מטבעי מאמינה שניתוחים צריכים להיות המוצא האחרון, החלטתי שעליי למצוא פתרון אחר.
במקרה, הזדמן לי להיחשף לכוחו של השינוי התזונתי, לתזונה יש כח ריפוי חזק המשקם את הגוף. גיליתי שישנם מאכלים שיכולים לעזור לגוף להחלים ולאט לאט להבריא את כל המכאובים ואכן השינוי עבד!

בתוך מספר חודשים הכאבים בברך חלפו כלא היו והניתוח נמנע. במהרה חזרתי לרוץ , להתאמן ולחזור לשגרת האימונים הקבועה שלי. אז החלטתי שאני רוצה להעביר את הידע שלי הלאה ולעזור לאנשים נוספים לשנות את חייהם ואת מצבם הבריאותי.

בעקבות מה שעברתי אני מומחית
לדיאטות הרזיה עי זירוז  קצב חילוף החומרים(שריפת שומן והעלאת מסת שריר), תזונת ספורט, פציעות ספורט, תזונה בהריון ,תזונה לאחר לידה ואכילה רגשית.
אני בונה תפריטי תזונה ותוכניות אימונים  בהתאמה אישית לקצב חילוף החומרים של המטופל, לבדיקות הדם  ,לסדר היום ולהעדפות האישיות שלו באוכל.

איך זה מתבצע:

1 אבחון ותשאול תזונתי מקיף על המצב התזונתי והבריאותי, ואופי האימונים.
רק לאחר איסוף מידע אישי על מצבו הבריאותי של המטופל, הרגלי התזונה שלו ואופי האימונים ,אפשר לבנות תכנית תזונתית אישית התפורה למידותיו, אשר תהווה את השלב הראשוני לטיפול בירידה במשקל.

בדיקת קצב חילוף החומרים ע"י תשאול אכילה ומכשיר מותאם.
נועד לבדוק: רגישויות למזון, בעיות עיכול, אי ספיגת מזונות מסוימים וחסרים תזונתיים.

מדידות -
משקל, גובה, אחוזי שומן, אחוזי מים, מסת שריר,מסת עצם, שומן בטני.

בדיקות דם -
התאמת התפריט התזונתי לבדיקות הדם של המטופל. הבדיקות נועדו לעקוב אחר המצב הבריאותי של המטופל, למצוא חסרים תזונתיים או חוסר איזון בריאותי ולתקנם באמצעות תפריט שיסייע לטיפול בהרזיה בריאה.

בדיקת סדר היום -
איפה המטופל נמצא יותר - בבית או בחוץ? האם הוא מרבה בטיסות? האם סדר היום שלו עמוס והוא לא מוצא את הזמן לארגן ארוחות מסודרות? באיזה שעות הוא אוכל? התפריט מותאם לסדר היום של המטופל ונותן פתרון יצירתי לכל המקרים הנ"ל כדי לעזור למטופל להצליח להתמיד ולהתגבר על שינוי השגרה. על מנת לצלוח את הטיפול בהרזיה, ישנה חשיבות רבה לבדיקת סדר היום והתאמת השינוי התזונתי אליו.

העדפות מזון אישיות -
התפריט ייבנה בהתאם למאכלים שהמטופל אוהב, במסגרת מבחר מאכלים בריאים שיימצאו מתאימים למצב הבריאותי שלו על מנת להפוך את התהליך למהנה, קל ופשוט ככל הניתן וכדי לא לגרום לו להישבר.

בניית תפריט המותאם אישית לצרכי מטופל וכולל:

  • הוצאת המזונות שמחלישים את קצב חילוף החומרים, ממכרים וגורמים לתשוקה למתוקים ובצקים.
  • הוספת מזונות שמזרזים את קצב חילוף החומרים,שורפים שומן ומנקים את הגוף מרעלים.
  • הוספת מזונות שמעלים את רמות האנרגיה ומצב הרוח.
  • מזונות משביעים ומגוונים.
  1. ליווי, מעקב ותמיכה צמודים-

נקבעות פגישות לפי הצורך, יש ליווי יומיומי בווטס אפ ושיחות מוטיבציה בטלפון.

האני מאמין שלי :

  1. להגיע למשקל תקין ומאוזן  + כלים לשמירה ומעקב על המשקל התקין לאורך זמן.
  2. תפריט מדויק ואישי המותאם למטרות האישיות, ללוח הזמנים ולמצב הבריאותי האישי.
  3. שיפור רמת הכושר הגופני והתאמת תזונת ספורט נכונה למתאמנים.
  4. שיפור איכות השינה וכמות שעות השינה.
5.      איזון רמת הסטרס והלחץ היומיומי.
  1. אכילה נכונה - הרכבת תפריט על ידי נטורופטית, תוך כדי שיפור קצב חילוף החומרים והורדת אחוזי השומן בגוף.

דיאטות קיצוניות גורמות לפגיעה בגוף לטווח ארוך. השיקום הינו באמצעות שינוי אורח חיים המותאם לנו אישית.

המוטו שלי:

  1. כל אחד יכול לרזות ולשמור על המשקל, צריך רק להתאים לו את הדרך הייחודית שמתאימה לו.
  2. אפשר ואף רצוי ליהנות מהדרך שעוברים בתהליך ההרזיה ולא רק מהתוצאות.
  3. הנאה מהתהליך = התמדה לאורך זמן.
  4. אפשר לרדת במשקל ולהמשיך לאכול מאכלים שאנו אוהבים.
  5. הרגלים לעיתים עלולים לעכב אותנו. את ההרגלים המעכבים נהפוך להרגלים מקדמים.
  6. תשתית חזקה תגרום לשינוי חשיבה שתוביל להבנה, אלו הם הגורמים שיעזרו לנו להתמודד עם רגעי המשבר ולא לברוח לאכילה רגשית.
  7. אף פעם לא מאוחר מידי לעשות שינוי בהרגלי האכילה. באורח חיים בריא גם ייתכנו מצבים של חוסר שליטה ואכילה מוגזמת, אולם זהו לא סוף התהליך - תמיד אפשר לחזור למסלול.

תנו לתמונות לדבר בעד עצמן

עדויות מלקוחות

ממליצים

נסים טרבלסי
נסים טרבלסי
קרא עוד
היי לכולם, לא האמנתי שאפשר לרזות בצורה כל כך מהירה,קלילה,בריאה ונכונה עד שהכרתע את מיטל. אין לי הכרות מוקדמת איתה, קיבלתי המלצה מחבר, תמיד כשמתחילים יש ספקות וחוסר ביטחון תוך תקופה קצרה הקילוגרמים התחילו לרדת והביטחון העצמי עלה. 0546786507
שרית דרור
שרית דרור
קרא עוד
הקשר עם מיטל נוצר מהידע המקצועי והרחב שיש לה. היא הסבירה כל מהלך בכדי להבין למה וכיצד להתנהל. ידעה לתת מענה לכל בעיה או שאלה בכל זמן. מיטל סיפקה מגוון אפשרויות בכדי לא להישבר באמצע הדרך. והכי חשוב נתנה לי את הכלים כיצד להתנהל ולשמור ואף להיות יצירתית לאחר תום תקופת ההתקשרות. כל זה תמיד בחום ובאופטימיות. על כך הברכה והתודה🙏🙏🙏
עזרא מזרחי
עזרא מזרחי
קרא עוד
כשהגעתי למיטל הייתי מאד סקפטי, ניסיתי המון דיאטות ולא הצלחתי בהן, תמיד הייתי רעב ושובר את הדיאטה.התפריט של מיטל השביע אותי והליווי הצמוד שלה עזר לי להמשיך להתמיד.
אורית גלבר
אורית גלבר
קרא עוד
באתי למיטל אחרי שניסיתי המון דיאטות,רזיתי ותמיד עליתי בחזרה,הייתי מיואשת ולא האמנתי שאצליח, רזיתי אצל מיטל 90 קג ואני כבר 6 שנים שומרת על המשקל הזה, מיטל גרמה לי להאמין שזה אפשרי, היא לא וויתרה עליי ונתנה לי המון מוטיבציה להמשיך גם כשלא היה לי קל. אני מודה למיטל ששינתה לי את החיים.
עמיחי נויזץ
עמיחי נויזץ
קרא עוד
אני ממליץ על מיטל בגלל שאיתה הצלחתי לרדת במשקל אחרי הרבה זמן שניסיתי ולא הצלחתי. אהבתי את האכפתיות שלה ואת זה שאני לא צריך לרעוב כדי לרדת במשקל. ממליץ עליה בחום😎
מרי דיב
מרי דיב
קרא עוד
אני ממליצה בחום על מיטל על המקצועיות שלה וגם על זה שהיא לא מוותרת חי ובזכותה ירדתי 18 ק"מ במשקל.... שאפו לך מיטל את לא רק תזונאית אלא היית לי כאחות
הקודם
הבא

צרו קשר ללא התחייבות

כתבות:

גורמים לשחיקת סחוס

מהם הגורמים לשחיקת סחוס בברכיים?

כאבים המתגברים בעמידה ממושכת, פעילות גופנית מאומצת, הליכה בעליה, עליה וירידה במדרגות ויכולים להיות מלווים בנפיחות ,מים בברך, וקושי בדריכה על הרגל. מהם הגורמים לשחיקת

דילוג לתוכן