טעויות נפוצות בדיאטה | 7 טיפים מנצחים

דיאטה - איזו דיאטה נכונה לי? מיטל שרים - 7 טיפים למניעת טעויות נפוצות בדיאטה

ניסיתם אינספור דיאטות (דיאטת צום, דיאטת חלבונים, ניקוי רעלים, ספירת קלוריות ..), שום דבר לא הצליח, ואתם מפחדים להיכשל שוב?
נמאס לכם לרדת ולעלות בחזרה את כל המשקל, יש לכם קצב חילוף חומרים איטי, אתם רעבים ,סובלים ולא נהנים מהחיים?
יש לי פיתרון בשבלכם:
פיתחתי שיטת הרזיה שהופכת חילוף חומרים איטי למהיר,
זוהי תכנית הרזיה עם מזונות ותכנית אימונים שמזרזת את קצב חילוף החומרים, עוזרת לגוף לשרוף שומן, ומוציאה אתכם ממעגל הדיאטות אחת ולתמיד, ללא הרגשת רעב, ללא חשק למתוקים ובצקים, עם אוכל שאתם אוהבים, כי רק כשנהנים מתמידים,
אז אני בעד שתהנו.
תקבלו כלים להתמודדות עם אכילה רגשית שיעלימו את הפחד מכישלון ויחזירו לכם את הביטחון והאמונה בעצמכם שהפעם זה יצליח לכם.
אתם מנסים ומקסימום מצליחים.

לקוחות מספרים וממליצים:

זה עבד עבור בר מייזל חדד שרזתה 17 ק"ג - טלפון להמלצות של בר - ⁦054-592-4390⁩

זה עבד עבור ניסים טרבלסי שרזה 15 ק"ג - טלפון להמלצות של ניסים - ⁦054-678-6507⁩

נסים טרבלסי - ירד 15 ק"ג
נסים טרבלסי - ירד 15 ק"ג

זה עבד עבור אורית גלבר שרזתה 90 ק"ג - טלפון להמלצות של אורית - ⁦052-646-5627⁩

אורית גלבר רזתה 90 קג
אורית גלבר רזתה 90 קג

זה עבד עבור דבי בר טורא שרזה 25 ק"ג - טלפון להמלצות של דובי - ⁦054-625-8427⁩

זה עבד עבור מאיה בן דב שרזתה 48 ק"ג

זה עבד עבור עמיחי נויזץ שרזה 15 ק"ג

זה עבד עבור דנה צימחיכמן שרזתה 15 ק"ג

זה עבד עבור עידית מהרשק שרזתה 15 ק"ג

 

זה עבד גם עבורי : מיטל שרים לזרוב, רזיתי 25 ק"ג אחרי כל לידה ואני שומרת על המשקל כבר 3 שנים והטלפון שלי נמצא כאן > 054-3192961

דיאטה אחרי לידה

אז אני, מיטל שרים

יש לי שיטת הרזיה מהפכנית שמזרזת את קצב חילוף החומרים עליה דיברתי למעלה.

 

לקוחות רבים אשר הגיעו אלי לייעוץ ולאימון לתזונה נכונה התנסו כבר בעברם בלא מעט דיאטות אשר לא רק שלא הקנו להם אורח חיים נכון ובריא אלא גם גרמו להם לתוספת של עוד כמה קילוגרמים נוספים למשקל שהיה להם לפני שהתחילו עם הדיאטות

אם זה עבד עבורם ועבורי זה יכול לעבוד גם עבורכם

אני מיטל שרים,
כבר 15 שנה בעולם הדיאטות עוזרת לאנשים לרזות ולשמור על המשקל.
אשמח להראות לכם את הדרך הנכונה לרדת במשקל, להפסיק לעבור מדיאטה לדיאטה והפעם לרדת ולשמור על המשקל לתמיד.
אז תפרגנו לעצמכם ותשאירו את הפרטים שלכם כאן למטה

 

תכנית ההרזיה שלי כוללת ליווי אישי, תמיכה, שיחות מוטיבציה, תכנית אימונים, תפריטים משתנים ומגוונים בהתאמה אישית למה שאתם אוהבים לאכול,לבדיקות דם ולקצב חילוף החומרים שלכם.
תקבלו כלים להתמודדות עם אכילה רגשית שיעלימו את הפחד מכישלון ויחזירו לכם את הביטחון והאמונה בעצמכם שהפעם זה יכול להצליח.

לקוחות מספרים:

 

במאמר זה אסביר למה מה שעשיתם עד היום לא עבד, איך אפשר להצליח לרדת במשקל בלי לעלות בחזרה, בלי להרעיב את עצמכם או לסבול, איך לזרז את קצב חילוף החומרים ואת חשיבותה של אשת מקצוע כמו דיאטנית המלווה בתהליך דיאטה.

 

 כמעט כל מי שרוצה לרזות ויתר על ייעוץ מקצועי ובמקום זאת התפתה לאינספור דיאטות שעזרו לו לרדת במשקל, אבל תמיד העלה את כל המשקל בחזרה, וברוב המקרים עם ריבית. אז למה זה קורה ?

במאמר זה אנסה להסביר לכם את חשיבותה של דיאטנית בליווי תהליך דיאטה

במהלך השנים, שמתי לב ל-7 טעויות מרכזיות שחוזרות על עצמן אצל אנשים שעושים דיאטה לצורך ירידה במשקל. ומי שעושים בליווי דיאטנית סיכוי ההצלחה שלו עולים.

 7 טעויות שמכשילות לכם את הדיאטה טיפים מדיאטנית 

  1. מרעיבים את עצמכם – אוכלים כמה שפחות כדי לרדת במשקל כמה שיותר מהר.

הגוף מתרגל להסתפק בכמות אוכל מועטה בגלל הדיאטה שעשיתם ואז הוא אוגר את האוכל והופך אותו לשומן במקום לנצל אותו לאנרגיה. בהרעבה/צום, מאגרי האנרגיה אינם מתחדשים, ולכן גופנו יאט את קצב חילוף החומרים. כשרמות הגליקוגן (מאגר הפחמימה) נגמרות עקב צום, הגוף מייצר סוכר מחומצות אמינו המגיעות מהשרירים והעצמות, מה שגורם לפירוק מסת השריר וככל שמסת השריר קטנה יותר קצב חילוף החומרים יהיה איטי יותר. את זה כל דיאטנית תגיד לכם

  1. לא תמיד אוכלים מסודר – כשאין סדר בארוחות, מגיעים לרעב קיצוני ורוצים לנשנש מכל הבא ליד. יחד עם זאת, גם פוגעים במנגנון הרעב והשובע והגוף לא מאותת לכם מה הוא באמת צריך, דבר הגורם לחוסר או לעודף תיאבון בלתי נשלט, לעייפות וחולשה של הגוף שיכולה לגרום לאכילת מתוקים שתגרום לכם לשבור את הדיאטה. בעזרת ייעוץ תזונתי מקצועי ונכון, תפריט תזונה מקצועי יותאם לכם. וזה בדיוק תפקידה של דיאטנית
  1. אוכלים וסובלים – אתם בד"כ נמנעים בדיאטה ממזונות רבים שאתם אוהבים. מזונות אלו אמנם נחשבים למזונות אסורים בדיאטה, אך ברגע שתטעמו מהמזונות האסורים הללו תישברו ותעלו הכל בחזרה.

ייעוץ תזונתי על ידי תזונאית

  1. אין מגוון באוכל – האוכל משעמם, מה שגורם לכך שנוצרים חסרים תזונתיים, אתם מרגישים עייפות, אין לכם מצב רוח, כל פיתוי נעשה אטרקטיבי ובסוף אתם שוברים את הדיאטה.
  1. לא עושים שינוי אמיתי בהרגלים ובחשיבה – תמיד הולכים על תהליך קיצוני שבו כאן ועכשיו מרזים כמה שיותר מהר וכשנכנסים לתקופת החגים, נוסעים לנופש, הולכים לאירוע, נכנסים לתקופת משברים עם המון סטרס -פשוט נשברים, מפסיקים את הדיאטה ועולים את כל הקילוגרמים חזרה.
  1. הגדרת יעדים ומטרות לא נכונות – הגדרה לא נכונה של יעדים וזמנים להגעה אליהם עשויה להביא לאכזבה מהדיאטה ולפגוע במוטיבציה, דבר שעשוי להתבטא בחוסר היצמדות לתפריט שהותאם על ידי איש מקצוע בהתאם לייעוץ התזונתי.
  2. ישנם המון מזונות בריאים אבל בייעוץ תזונתי נכון לכל אחד מתאימים מזונות אחרים – רובנו חושבים שאנחנו אוכלים בריא, אבל כשנכנסים עם מאמנת התזונה לעובי הקורה, מבינים שהאוכל הבריא שאנחנו אוכלים לא תמיד מתאים למצב הבריאותי שלנו היום או לתפקוד קצב חילוף החומרים שהשתבש עם הזמן כתוצאה מסטרס, דיאטות לא נכונות, או מזון לא מתאים.

 

כפי שאתם רואים עזרתי להרבה אנשים לרזות ואשמח לעזור גם לכם

ייעוץ תזונה נכון מקפיד על 10 דיברות להימנעות מטעויות בדיאטה

  1. היוועצות במאמנת תזונה נכונה מנוסה וקבלו ייעוץ תזונתי מקצועי לצורך בניית תפריט בהתאמה אישית שיעלה את קצב חילוף החומרים ואת מסת השריר ויוריד את אחוזי השומן בגוף.
  1. בדיקת מדדים מקצועית ושוטפת של מסת שריר, אחוזי שומן, וקצב חילוף חומרים. אם כלים נוספים בהם דיאטנית משתמשת בשותף
  1. הצבת יעדים ומטרות – הגדרת פעולות מדויקות שיקרבו אתכם לתוצאות הרצויות, ימנעו מכם להתייאש ויעלו את המוטיבציה שלכם להתמיד בתהליך הדיאטה.

תזונאית ילדים ומבוגרים

  1. הענקת כלים להתמודדות עם פיתויים על ידי דיאטנית או מאמנת תזונה מקצועית – כלים אשר יעזרו לכם להתמודד עם פיתויים ולהימנע מנסיגה בתהליך הדיאטה.
  1. הענקת כלים להתמודדות עם משברים – איך להתגבר על סטרס, שיעמום ועייפות מבלי לפנות למקרר. כדיאטנית מנוסה אספתי כבר הרבה כלים ושיטות להתמודדות הנ"ל 
  1. גם כשהשגרה משתנה אפשר לשמור – הכוונה שתעזור לכם לשמור על עקרונות הייעוץ התזונתי ותפריט הדיאטה שנבנה עבורכם בכל זמן: בחגים, בסופי שבוע, בחו"ל, בנופש, באירועים, במסעדות ובבתי קפה.
  1. ליווי ותמיכה צמודים של מאמנת תזונה – אין תחליף ליועץ לאורח חיים בריא של בעל מקצוע ! ליווי ותמיכה מצדי יעזרו לכם להתמודד עם משברים, פיתויים, איך לקנות נכון בסופר, שאילת שאלות, העלאת מוטיבציה, עידוד ודרבון להמשיך ולא להתייאש.
  1. התאמת התזונה ותכנית אימונים מדויקת למצב הבריאותי. אצלנו דיאטנית בונה תפריט תזונתי המותאם אישית לכל אחד
  1. הכוונה מה לאכול לפני ואחרי פעילות גופנית.
  1. ולבסוף, כשמגיעים לתוצאות של המשקל הרצוי – בניית תפריט לשמירה על משקל היעד.

אם נמאס לכם להישבר מדיאטה כל פעם מחדש, לרדת במשקל ולעלות בחזרה ואתם רוצים לעשות את זה נכון אחת ולתמיד, אתם מוזמנים להשאיר את הפרטים שלכם בטופס ואחזור אליכם בהקדם לייעוץ תזונתי מקיף.

כמו כן, אני זמינה לכל שאלה בטלפון 054-3192961.



תנו לתמונות לדבר בעד עצמן

עדויות מלקוחות

ממליצים

נסים טרבלסי
נסים טרבלסי
קרא עוד
היי לכולם, לא האמנתי שאפשר לרזות בצורה כל כך מהירה,קלילה,בריאה ונכונה עד שהכרתע את מיטל. אין לי הכרות מוקדמת איתה, קיבלתי המלצה מחבר, תמיד כשמתחילים יש ספקות וחוסר ביטחון תוך תקופה קצרה הקילוגרמים התחילו לרדת והביטחון העצמי עלה. 0546786507
שרית דרור
שרית דרור
קרא עוד
הקשר עם מיטל נוצר מהידע המקצועי והרחב שיש לה. היא הסבירה כל מהלך בכדי להבין למה וכיצד להתנהל. ידעה לתת מענה לכל בעיה או שאלה בכל זמן. מיטל סיפקה מגוון אפשרויות בכדי לא להישבר באמצע הדרך. והכי חשוב נתנה לי את הכלים כיצד להתנהל ולשמור ואף להיות יצירתית לאחר תום תקופת ההתקשרות. כל זה תמיד בחום ובאופטימיות. על כך הברכה והתודה🙏🙏🙏
עזרא מזרחי
עזרא מזרחי
קרא עוד
כשהגעתי למיטל הייתי מאד סקפטי, ניסיתי המון דיאטות ולא הצלחתי בהן, תמיד הייתי רעב ושובר את הדיאטה.התפריט של מיטל השביע אותי והליווי הצמוד שלה עזר לי להמשיך להתמיד.
אורית גלבר
אורית גלבר
קרא עוד
באתי למיטל אחרי שניסיתי המון דיאטות,רזיתי ותמיד עליתי בחזרה,הייתי מיואשת ולא האמנתי שאצליח, רזיתי אצל מיטל 90 קג ואני כבר 6 שנים שומרת על המשקל הזה, מיטל גרמה לי להאמין שזה אפשרי, היא לא וויתרה עליי ונתנה לי המון מוטיבציה להמשיך גם כשלא היה לי קל. אני מודה למיטל ששינתה לי את החיים.
עמיחי נויזץ
עמיחי נויזץ
קרא עוד
אני ממליץ על מיטל בגלל שאיתה הצלחתי לרדת במשקל אחרי הרבה זמן שניסיתי ולא הצלחתי. אהבתי את האכפתיות שלה ואת זה שאני לא צריך לרעוב כדי לרדת במשקל. ממליץ עליה בחום😎
מרי דיב
מרי דיב
קרא עוד
אני ממליצה בחום על מיטל על המקצועיות שלה וגם על זה שהיא לא מוותרת חי ובזכותה ירדתי 18 ק"מ במשקל.... שאפו לך מיטל את לא רק תזונאית אלא היית לי כאחות
הקודם
הבא

צרו קשר ללא התחייבות

כתבות:

גורמים לשחיקת סחוס

מהם הגורמים לשחיקת סחוס בברכיים?

כאבים המתגברים בעמידה ממושכת, פעילות גופנית מאומצת, הליכה בעליה, עליה וירידה במדרגות ויכולים להיות מלווים בנפיחות ,מים בברך, וקושי בדריכה על הרגל. מהם הגורמים לשחיקת

דילוג לתוכן