איך מזרזים חזרה את קצב חילוף החומרים ומרזים

איך קצב חילוף החומרים קשור לירידה במשקל ולשמירה על המשקל לאורך זמן:
שמתם לב האם אתם חשים עייפות, רעב וחשקים למתוקים ובצקים כשאתם עושים דיאטה?
האם קרה לכם שעשיתם דיאטה ירדתם אך עליתם הכל בחזרה וכשרציתם לחזור לאותו תפריט שממנו ירדתם כבר לא הצלחתם לרדת ממנו?
או האם קרה לכם שעשיתם דיאטה לא אכלתם הרבה, ירדתם מאד לאט במשקל או לא הצלחתם לרדת בכלל?

אם עניתם כן לאחת מהשאלות או לכולן מדובר בקצב חילוף החומרים שלכם שנחלש עקב פירוק מסת שריר וחסרים תזונתיים בתפריט הדיאטה שלכם הגורמים לעייפות, רעב, וחשקים למתוקים ובצקים.
תפריט נכון בשיטה שלי יעלה לכם את רמות האנרגיה, יגרום לתחושת שובע תמידית ויעלים את החשקים למתוק ובצקים.
כל זאת ע"י התאמת מזונות המזרזים את קצב חילוף החומרים ושורפים שומן ללא סבל, ללא עונש אלא ע"י בחירת מזונות שאתם אוהבים כי רק כשנהנים מתמידים.
ברוב הדיאטות סופרים קלוריות ,מגיעים לגירעון קלורי ובתפריט אין מספיק אוכל שישמור או יעלה את מסת השריר ולכן מרזים בגלל פירוק שריר ולא שומן.
פירוק שריר גורם להחלשת קצב חילוף החומרים בגוף, ניתן לרדת במשקל ירידה מזוייפת עד גבול מסויים אך תמיד עולים בחזרה בגלל חילוף החומרים שנחלש.
בשיטה שלי לא סופרים קלוריות, לא מגיעים לגירעון קלורי אלא אוכלים בהתאמה אישית לקצב חילוף החומרים. מרזים בגלל פירוק מסת שומן ולא פירוק מסת  שריר .
ככל שמרזים בשיטה שלי מסת השריר עולה ואיתו  גם עולה  קצב חילוף החומרים, מה שגורם לירידה אמיתית במשקל, מרזים ולא עולים בחזרה.

כפי שאתם רואים עזרתי להרבה אנשים לרזות ואשמח לעזור גם לכם.

קצב חילוף החומרים נחלש בגלל:
1. דיאטות לא נכונות הכוללות מאכלים שמחלישים את קצב חילוף החומרים ולא מזרזים אותו
2. פירוק מסת שריר- כשמרזים בדיאטה בגלל פירוק מסת שריר קצב חילוף החומרים נחלש, דבר הקורה ברוב הדיאטות הגורם לכם לרזות ולעלות את כל המשקל בחזרה
3. גיל- ככל שמתבגרים קצב חילוף החומרים נחלש ויורד.
4. אכילת גאנק פוד
5. צום
6. הפרשת הורמון הקורטיזול- בזמן סטרס,חוסר שינה ועי אכילת מזונות מסויימים .
איך מזרזים חזרה את קצב חילוף החומרים ומרזים מבלי להיתקע:
1. תזונה נכונה המותאמת לקצב חילוף החומרים, מעלה מסת שריר ושורפת שומן. (אני בודקת אחוזי שומן,מסת שריר וקצב חילוף חומרים)
2. נתינת מזונות המזרזים חילוף חומרים
3. תכנית אימונים בהתאמה אישית
4. אבחון רגישויות למזון- אם יש רגישות למזון מסויים זה גורם לנפיחות העוצרת את הירידה במשקל ומחלישה את קצב חילוף החומרים.
5. התאמת תוספי מזון במידת הצורך
6.טיפול באכילה רגשית והורדת סטרס
7. טיפול בעצירות- עצירות לאורך זמן מחלישה את קצב חילוף החומרים ועוצרת את הירידה במשקל.
8. טיפול בתת פעילות של בלוטת התריס או השימוטו.
9. הורדת מאכלים ומשקאות המפרישים את הורמון הקורטיזול - הורמון הסטרס.

צרו קשר ללא התחייבות

כתבות:

גורמים לשחיקת סחוס

מהם הגורמים לשחיקת סחוס בברכיים?

כאבים המתגברים בעמידה ממושכת, פעילות גופנית מאומצת, הליכה בעליה, עליה וירידה במדרגות ויכולים להיות מלווים בנפיחות ,מים בברך, וקושי בדריכה על הרגל. מהם הגורמים לשחיקת