דבי בר טורא - ירד 25 ק"ג

למיטל התזונאית היקרה!
הגעתי אלייך בעקבות המלצה חמה, ובתחילה יש לומר הייתי די סקפטי. נתוני הפתיחה שלי היו די מרשימים. BMI מעל 36 . טרום סכרת והכולסטרול הטוב, נמוך למדי. (HDL כולסטרול- 32).
מהר מאד גיליתי כי יש לך משנה סדורה בנושא התזונה. לאחר שהקשבת לסדר יומי הצפוף והלחוץ, שמעת את הרגלי הרעים ודברים שקשה לי לוותר עליהם, השכלת להתאים לי תפריט בריא ומדויק, שיתאים לי באופן כזה שלא אהיה רעב ואוכל להתמיד בו. הנחית אותי לשתות מים לפני כל ארוחה ולהתחיל בפעילות ספורטיבית בצורה מתונה ולעלות לאט לאט בכמות ובאיכות.

שיטתך הייחודית באה לידי ביטוי בהנחיה שלך ובזמינותך כלפי לכל שאלה או בעיה שצצה במהלך הדרך. הרגשתי שאני ממש בן יחיד שלך, שכ"כ אכפת לך ממנו וחשוב לך שאצליח. פקדת עלי לסמס לך כל יום את מה שאכלתי במהלך היום ולא וויתרת. נתת תזכורות לקבלת העדכון היומי והערת את הערותייך לפי הצורך. הופתעתי לגלות שאת מתייחסת לכל מסרון כזה מאד ברצינות וראיתי בחוש כיצד שיטה יחודית זו, גורמת לי להיות יותר מפוקס וקשוב לעצמי, למה אני מכניס לפה וכיצד אני מנהל את יומי. וכך בבטחה ובצורה שקולה התוצאות לא אחרו לבוא. כל שבוע השלתי מעלי בין 0.5-1.5 ק"ג. בכל מפגש הייתי מקבל פידבקים, הערות משימות והתאמות לפי הצורך.
מיטל יקרה! אין ספק ששינית את חיי. לא עוד דיאטה כי אם שינוי אורח חיים, הכולל שינוי תזונתי ותפיסתי. השלתי מעלי בסופו של תהליך (כ9 חודשים) 25 ק"ג.

נהייתי צעיר ב10 שנים לפחות. הערכים בבדיקות הדם השתפרו לבלי הכר ונכנסו לטווח הנורמלי לחלוטין. אני מרגיש ונראה, כך לפחות אומרים הסובבים, נפלא.
על כך אני חייב לך הרבה תודה ואשמח תמיד להמליץ עלייך בחום.
בהערכה והוקרה רבה,
ד"ר דב בר-טורא, רופא שיניים. 054-6258427

debi

צרו קשר ללא התחייבות

כתבות:

גורמים לשחיקת סחוס

מהם הגורמים לשחיקת סחוס בברכיים?

כאבים המתגברים בעמידה ממושכת, פעילות גופנית מאומצת, הליכה בעליה, עליה וירידה במדרגות ויכולים להיות מלווים בנפיחות ,מים בברך, וקושי בדריכה על הרגל. מהם הגורמים לשחיקת

דילוג לתוכן